6 Şubat 2014 Perşembe

Dünyama Hoş Geldiniz

 


meryemce

meryemce




Merhabalar, 
Öncelikle siteme gelen herkese hoş geldiniz diyorum. Yepyeni ve güzel bir site olacak. Sitede örgü işleri ve yemek tarifleri olarak
ne ararsanız bulabileceksiniz.
        Sizlerin aradığı tarifleri ve örnekleri paylaşmaya, yazmaya çalışacağım. Güzel paylaşımlarımız olacak.
      Örgü işleri; sizlerle örneklerin nasıl yapılacağını adım adım paylaşacağım. Güzel örnekler, değişik tarzlar ilginizi çekebilecek ve klasik örgüler hepsi burada. Kazak, suveter, atkı, bere,patik,çorap,lif ... vs. daha neler neler... Hele paylaştığım bebek örgülerine bayılacaksınız.
        Gelelim yemek konusuna yemeklerde herkesin bilmesi gereken ve farklı nefis mi nefis  lezzetleri deneyip sizlerle paylaşacağım.
       Tabi sizin önerilerinizi ve isteklerinizi de kesinlikle dikkate alacağım. Onlara yönelik çalışmalar da yapacağım. Sitemden ayrılamayacaksınız.
        Bütün kızlarımızı, kadınlarımızı herkesi bloguma bekliyorum. Bayanlarımızın ilgisini çeken herşeyi sitemde bulabileceğinizi düşünüyorum. Sizlerle muhteşem paylaşımlarda görüşmek üzere...

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder