6 Şubat 2014 Perşembe

inekli bebek süveteri

bebek süveteri
 



Süveterin Yapılışı:

 Bugün sizlere üzerinde inek resmi olan kendi tasarladığım süveteri anlatmak istiyorum. Elli ilmek ile ön tarafından ikili lastik
ile başladım. Lastiği on sıra örmeniz yeterli olacaktır. İsterseniz lastik yerine haraşo da yapabilirsiniz. Maviyle ördüğüm lastik bittikten sonra beyaza geçtim ve sekiz sıra beyazla düz örgü ördüm. Bunları şeritler halinde sekiz sıra sekiz sıra ördüm. 3 beyaz 3 mavi olduktan sonra koltuk kısmını kestim. Koltuk kısmında birkaç sıra lastik örebilirsiniz. Ben örmeyi tercih etmedim. Koltuklarını on ilmek olacak şekilde kestim ve tekrar sekiz sıra olmak üzere beyaz ve mavi renkleri ördüm. Mavinin son kısmında birkaç sıra lastik ördüm ve bitirdim.
  Süveterin arka tarafını da elli ilmek ile başladım. Aynı şekilde onu da koltuğuna kadar ördüm. koltuktan üst tarafını 6 ilmek kadar kestim. Bitireceğim sırada askılarını ördüm. Askıların uzunluğunu tercihinize göre yapabilirsiniz. On - on beş santim ideal olacaktır. Ben süveterde iki renk kullanmayı tercih ettim. Dilerseniz tek renkte kullanabilirsiniz. İnek resmini süveterin üzerine sonradan örüp ekledim.




İnek Figürünün Yapılışı:

İneğin başı için : Önce kulakları yapılmalı. 8-10 zincir çekip uçlarını birleştirmelisiniz. Devamında 16 zincir daha çekip son 8 ilmeğini diğer kulağı için ayırıp sondan sekizinci ilmeğe batın ve ortada kalan diğer zincirlere ikili trabzan yapın. İkinci sırayı da 8 tane trabzan örün. Üçünçü sırayı 7 tane trabzan ve dördüncü sırayı da 5 tane trabzan örün. Trabzanların yan tarafına dönüp boyun kısmından vücuduna geçin. Vücudu 15 sıra trabzan olacak İlk trabzanlar bitince 10 zincir örün ve sık iğne yapın. Sık iğne yaptıktan sonra ineğin vücuduna geri dönmüş olacaksınız 4 sıra 10 trabzan ördükten sonra ineğin ayaklarını iki tane trabzanla oluşturun. İneğin beneklerini, ağzını, gözlerini ve boynuzlarını  işleyerek yapabilirsiniz. Bir de boynuna mavi bir boncuk taktım o da ayrı bir şıklık kattı.
Kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder